Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie! Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 515 022 358.
Zwroty
Po otrzymaniu przesyłki masz 14 dni, aby zdecydować czy produkty spełniają Twoje oczekiwania. Pamiętaj, że możesz skorzystać z opcji zwrotu w salonie stacjonarnym, bądź odesłać je do nas opłaconą z góry przesyłką.
Ważne! Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie opakowany. Szczegóły znajdziesz w zakładce Regulamin sklepu internetowego.
Jak dokonać zwrotu?
- Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który można pobrać klikając poniżej na „Wzór formularza odstąpienia od umowy”.
- Wyślij oświadczenie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ledkomplex@gmail.com lub pisemnie na adres: ul. Wołczyńska 50, 60-167 Poznań.
- Odeślij lub przekaż nam towar niezwłocznie, a nie później niż 14 dni od dnia, w którym nastąpiło odstąpienie od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Termin jest zachowany, jeżeli towar dotrze przed upływem terminu 14 dni. Adres do zwrotów znajduje się poniżej.
- Jeżeli towar nie nosi znamion użytkowania i posiada oryginalnie przymocowane metki, to zwrot środków za produkt nastąpi w ciagu 14 dni, w samej formie jak dokonywana była płatność.
Reklamacje
Rękojmia
Zamówione produkty możesz reklamować w ciągu 2 lat od daty ich odbioru.
Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki aż do momentu rozpatrzenia Twojej reklamacji. Dokument ten potwierdza, że przekazałeś paczkę przewoźnikowi.
Jak dokonać reklamacji?
- Wypełnij formularz reklamacyjny, który możesz pobrać klikając poniżej przycisk „wzór formularza odstąpienia od umowy”.
- Wyślij oświadczenie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ledkomplex@gmail.com lub pisemnie na adres: ul. Wołczyńska 50, 60-167 Poznań.
- Odeślij lub przekaż nam towar niezwłocznie, a nie później niż 14 dni od dnia, w którym nastąpiło odstąpienie od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca. Adres do zwrotów znajduje się poniżej.
- Odpowiedź na reklamację otrzymasz niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Gwarancja
Okres ochrony gwarancyjnej zależy od woli gwaranta. Jeżeli nie został określony, przyjmuje się, że wynosi 2 lata – licząc od dnia, w którym wydano towar konsumentowi.
Naprawa lub wymiana towaru następuje w terminie wskazanym w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie określono tego czasu, to nastąpi to niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia dostarczenia towaru przez konsumenta.
Dokument gwarancyjny dostarczamy wraz zakupionym produktem!
W przypadku chęci złożenia reklamacji z tytułu gwarancji prosimy o kontakt pod nr telefonu: 515 022 358
Adres do zwrotów i reklamacji
Ledkomplex sp. z o. o.
ul. Wołczyńska 50, 60-167 Poznań
Potrzebujesz pomocy?
Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację lub zwrot. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt.